Ekonomi

Networkdry, yatırım turunu %107,5 fonlama oranıyla tamamladı

Toplanan fon miktarı 15 milyon TL

Kuru temizleme, halı yıkama ve ütü hizmetlerini dijitalleştiren Networkdry girişimi, Türkiye’deki son yatırım türünü başarıyla tamamladı. Ocak 2023’te fon bulucu platformunda 14 milyon fon talebi ile başlayan girişim, aralarında Yemeksepeti Kurucusu Nevzat Aydın’ın da bulunduğu 2.435 yatırımcının 15 milyon TL’lik yatırımıyla %107,5 fonlama oranına ulaştı. Networkdry’nin şu anki hedefi bir sonraki yatırımını yurt dışından alarak başta Avrupa olmak üzere dünyaya açılmak.

Farklı kuru temizleme, halı yıkama ve ütüleme firmalarını tek çatı altında buluşturan, davet merkezi, web sitesi ve taşınabilir uygulama üzerinden kullanıcıları buluşturan Networkdry, hisse bazlı kitlesel fonlama türünü %107,5 fonlama oranı ile tamamladı.

14 milyon TL’lik fona ulaşmak için 23 Ocak Pazartesi günü fon bulma sistemi üzerinden yatırımcılarla buluşan girişim, yüzde 6’lık arz ile 2 bin 435 yatırımcıdan 15 milyon TL’lik yatırım aldı. şirket hisseleri. Bu türde Yemeksepeti Kurucusu Nevzat Aydın ve bağış toplayan Girişim Sermayesi Yatırım Fonu da toplamda 1 milyon TL yatırım yaptı. Türkiye’de tertemiz online kuru temizleme pazarının lider oyuncusu olma ve online varlığıyla pazar standartlarının yükselmesine öncülük etme vizyonuyla hareket eden şirket, bir sonraki yatırımını yurt dışından alarak başta Avrupa olmak üzere küresel yolculuğuna başlayacak. .

Yurt dışına çıkma planları

Tür fonbulucusunda son altı yılda toplam 1.3 milyon dolar yatırım alan girişimin geçmiş yatırımcıları arasında, Yemeksepeti Kurucusu Nevzat Aydın, Getir Kurucu Ortağı Serkan Borançılı, Gittigidiyor Kurucuları Burak Divanlıoğlu ve Aydonat Atasever yer alıyor. , Markafoni, Evtiko ve Girişimcilik Vakfı Kurucusu Sina Afra, Amaç Filo ve Tiktak Kurucusu Ersan Öztürk ve Finberg Yönetim Kurulu Üyesi İhsan Elgin gibi değerli girişimciler var. Ocak 2023 itibarıyla 70 binin üzerinde üye kaydına, 2 bin 500’ün üzerinde sadakat programı NClub üyesine, 118 bin 500 siparişe, 2,5 milyondan fazla iş temizliğine ve 15,5 milyon TL ciroya ulaşan Networkdry; Yurtiçi operasyonlarındaki büyüme, denizaşırı operasyonlarının kurulması ve genişletilmesi sonrasında bölümdeki dünya liderlerinden birinden ayrılmayı planlamaktadır.

“Pandemi döneminde sipariş oranlarımızı artırdık”

Finansmanla ilgili konuşan Networkdry Kuru temizlemeci Gökhan Aydan, “Pandemiden diğer departmanlar gibi kuru temizleme sektörü de etkilendi. Evden çalışma, sokağa çıkma yasakları, yeme-içme yerlerinin kapanması gibi birçok nedenden dolayı departman zor günler geçirdi. Networkdry olarak konutlardan saha grubu dışında çalışmaya geçtik. Sistem altyapımız, taşınabilir uygulama ve davet merkezi donanımlarımız buna uygun olduğu için çeşitli kampanyalarla müşterilerimizi sistemde tuttuk. Kuru temizleme bölümünün en güçlü online oyuncusu olduğumuz için sipariş oranlarımızı artırdık ve bu ivmeyi kitlesel fonlama modeline yatırım yaparak güçlendirmeyi hedefledik. Başarılı bir ırktan sonra elde ettiğimiz finansmanın dışında modelin yarattığı sinerji ile çok daha güçlü bir noktaya geldiğimizi düşünüyoruz” dedi.

Networkdry Yönetici Ortağı Ahmet Gürol Başev, “Sağlanan finansman ile şirketimizin büyüme ivmesi ile Networkdry’nin değer olarak çok daha yüksek seviyelere ulaşmasını bekliyoruz. Büyüme aşamasında olan bir işletme olduğumuz için temettü dağıtmak yerine şirket bünyesinde kazanılan ve büyümeye harcanan gelirlerin kullanılmasını benimsiyoruz. Yurtdışı açılımımızın başarılı bir şekilde gerçekleşmesinin ardından bu yöntemi yatırımcılarımıza yüksek getiri olarak geri döndürmeyi hedefliyoruz.”

Kuru temizleme alanında Türkiye’nin ilk sadakat programını geliştirdi

Yıkama, ütü, halı yıkama gibi zorunlu işlerin yol açtığı zahmeti ve zaman kaybını ortadan kaldırmak için 2014 yılında kurulan Networkdry, departmanda uzun yıllar çalışmış deneyimli kuru temizleme firmalarının ortaya çıkmasıyla oluşan güçlü bir yapıdır. . Kuru temizleme bölümünü aynı anda birkaç şirketin tekeli olmaktan çıkaran çalışma ideolojisi ile esnaf dostu bir kuru temizleme ağı oluşturan işletme; Davetiye merkezi, web sitesi ve taşınabilir aplikasyon aracılığı ile kullanıcı ve bayileri buluşturarak yüksek kalitede kuru temizleme, ütü ve halı yıkama hizmeti vermektedir. Kuru temizlemede Türkiye’nin ilk sadakat programı olan NClub’ı 2017 yılında devreye alan ve 2019 yılında askılı para yatırma sistemini geliştiren Networkdry; Plastik kullanımını azaltmakta ve kuru temizleme ürünlerinin toplanmasını ve dağıtımını kendi araçları ile sağlayarak hem teslimat ve teslimat sürelerini kısaltmakta hem de eğitimli çalışanları ile kullanıcılara hizmet vererek müşteri memnuniyetini optimize etmektedir.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

divrigi-ajans.xyz

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu